Засідання РМО вчителів фізики та астрономії

07 травня  2020 року в режимі онлайн (програма Zoom) проведено засідання методичного об’єднання вчителів фізики та астрономії  Чугуївського району за темою: «Організація дистанційної роботи вчителів фізики та астрономії під час карантину в закладах загальної середньої освіти району».

На засіданні були розглянуті питання організованого закінчення 2019/2020 навчального року в умовах карантину, підготовка учнів до ЗНО з фізики, оцінювання учнів, обсягу домашнього завдання.

Під час засідання вчителі поділилися практичним досвідом організації дистанційного навчання.

Педагоги створили власні блоги та сайти, оволоділи навичками роботи на онлайн платформах, мобільних додатках. Це дає можливість щоденного  спілкування з учнями, здійснювати індивідуальну допомогу учням через Google-диск, Classroom, Skype, Viber, WhatsApp.

Використовуючи електронну пошту, сайти закладів освіти, власні блоги, вчителі фізики та астрономії мають можливість оприлюднювати завдання для самостійної роботи учнів з відповідної теми предметів, практичні завдання з методичними рекомендаціями щодо їх виконання, розміщувати в мережі Internet мультимедійні матеріали-презентації,  відеоуроки, які допоможуть учневі у вивченні зазначеної теми.

Вчителі фізики та астрономії закладів освіти району для дистанційного навчання використовують різні програми та освітні сервіси.

Важливим моментом під час спілкування була підготовка учнів 11-х класів до ЗНО-2020.

На допомогу вчителям фізики та астрономії ЗЗСО Федченко С.Г. методист  Центру методичної та аналітичної роботи КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» розробила методичні поради щодо оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного завершення навчального року, які стануть у нагоді при проведенні поточного та підсумкового оцінювання.  Це дасть можливість побачити рівень засвоєння матеріалу, вивченого самостійно. Головне, щоб усі завдання виконані учнями самостійно були проаналізовані та оцінені.

На завершення засідання було рекомендовано вчителям проаналізувати календарно-тематичне планування, визначити теми, які можна ущільнити, які учні можуть вивчити самостійно, а які потребують детального пояснення на початку нового навчального року.

Дякуємо всім учасникам зустрічі за співпрацю.

No Comments

Post A Comment