Засідання РМО учителів біології та хімії

Питання забезпечення неперервного, мобільного професійного розвитку й самовдосконалення учителя залишається сьогодні дуже актуальним.
24 квітня 2020 року в режимі онлайн (програма Zoom) проведено засідання методичного об’єднання учителів біології та хімії Чугуївського району у форматі круглого столу «Організація дистанційної роботи під час карантину в ЗЗСО».
На засіданні були розглянуті питання організованого закінчення 2019/2020 навчального року в умовах карантину, підготовка учнів до ЗНО, оцінювання учнів, обсягу домашнього завдання.
Під час засідання вчителі поділилися практичним досвідом організації дистанційного навчання.
Педагоги створили власні блоги та сайти, оволоділи навичками роботи на онлайн платформах, мобільних додатках. Це дає можливість щоденного навчального спілкування з учнями, здійснювати індивідуальну допомогу учням через Skype, Viber, WhatsApp.
Використовуючи електронну пошту, сайти закладів освіти, власні блоги, вчителі біології та хімії мають можливість оприлюднювати завдання для самостійної роботи учнів з відповідної теми предметів, практичні завдання з методичними рекомендаціями щодо їх виконання, розміщувати в мережі Internet мультимедійні матеріали-презентації, відеороліки, відеоуроки, які допоможуть учневі у вивченні зазначеної теми.
Вчителі закладів освіти для дистанційного навчання використовують різні програми та освітні сервіси. Однак, як було з’ясовано під час спілкування, більш зручними є безкоштовний веб-сервіс для навчальних закладів Google Classroom, освітні платформи «Мрія – урок», «Віртуальна школа «Ранок», «Мій клас», Socrative, LearningApps, 10minschool, Telegram.
Освітні проекти «На урок», «Всеосвіта» дають можливість учителям здійснювати зворотній зв’язок з учнями: використовувати готові тести, самостійні роботи та створювати власні.
Важливим моментом під час спілкування була підготовка учнів 11-х класів до ЗНО-2020.
На допомогу закладам освіти методисти Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» розробили методичні поради щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з біології та хімії в умовах дистанційного завершення навчального року, які стануть у нагоді при проведенні поточного, формувального та підсумкового оцінювання, бо оцінювання є невід’ємною частиною процесу навчання. Це дасть можливість побачити рівень засвоєння матеріалу, вивченого самостійно. Головне, щоб усі завдання виконані учнями самостійно були проаналізовані та оцінені.
Під час своїх виступів усі вчителі говорили про те, що діти страждають від соціальної ізоляції, від перенапруження навчальним матеріалом, тому слід підтримувати іх та надавати більш допомоги.
На завершення засідання було рекомендовано вчителям проаналізувати календарно-тематичне планування, визначити теми, які можна ущільнити, які учні можуть вивчити самостійно, а які потребують детального пояснення на початку нового навчального року.
Дякуємо всім учасникам зустрічі за плідну змістовну роботу.
Тільки об’єднавши зусилля ми зможемо подолати будь-які перешкоди!
No Comments

Post A Comment