Робота закладів позашкільної освіти в умовах карантину

Педагоги закладів позашкільної освіти Чугуївщини, розуміючи непростий виклик сьогодення,  працюють задля  того, щоб діти швидко адаптувались до нових умов, навчались,  самостійно організовували  свій час, підтримували  один одного

За умов дистанційного навчання, в умовах карантину, керівники гуртків для роботи в онлайн-режимі використовують різні сервіси, платформи та засоби зв’язку з вихованцями.

Усі позашкільні заклади освіти району мають свою офіційну сторінку в соціальній мережі Facebook.

Керівниками закладів позашкільної освіти було здійснено коригування та затвердження індивідуальних планів роботи керівників гуртків на період карантину відповідно до тижневого навантаження.

Кожним керівником гуртків ЦДЮТ створені власні групи у Viber, телеграм або інших платформах для вихованців з метою переписки, обміну файлами, голосовими повідомленнями. У дистанційному навчанні для придбання та розробки власних завдань для своїх вихованців на самостійне опрацювання фахівці використовують найпоширеніші платформи:  Kahoot, Quzizz, IDroo, Miro.

На офіційній сторінці «Чугуївський районний Центр дитячої та юнацької творчості»  керівники гуртків розміщують власні відео-заняття за своїми напрямами позашкільної діяльності. Станом на 06.04.2020 року в закладі створено 17 відео-занять:

  • гурток «Бально-спортивна хореографія» – 3 заняття
  • гурток «Робототехніка» – 4 заняття
  • гурток «Сучасна хореографія» – 3 заняття
  • гурток «Виготовлення сувенірів» – 3 заняття
  • гурток «Фінансова грамотність» – 1 заняття
  • гурток «Дебати» – 1 заняття
  • районна школа лідерів «New – формат» – 2 заняття.

На офіційній сторінці «Чугуївський районний Будинок дитячої творчості»  за час карантину викладено 25 новин та завдань для гуртківців. Ведеться переписка у Facebook та підтримується зв’язок через Skype.

У період з 12.03 по 07.04 вихованці взяли участь у таких конкурсах та акціях:

  • Міжнародний фотоконкурс «Ми – люди землі» з нагоди святкування Всесвітнього дня Землі та вшанування Дня пам’яті Чорнобильської трагедії (заочний);
  • обласний етап Всеукраїнської акції «Годівничка»;
  • Всеукраїнський конкурс «Еко-погляд»;
  • обласний етап Всеукраїнського юннатівського природоохоронного руху “Зелена естафета” (презентація природоохоронної роботи);
  • обласний етап ХІІІ Міжнародного еколого-оздоровчої спрямованості конкурсу «Метелики – німий шедевр природи»;
  • обласний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт із природознавства «Юний дослідник»;
  • обласна фотовиставка «Територія пригод – 2020».

Позашкільники БДТ є учасниками тренінгів для керівників гуртків та вихованців з тем «Біосфера», «Гідросфера», «Атмосфера», «Ґрунтознавство», «Метеорологія».

Відвідують вебінари в рамках міжнародної науково-освітньої програми GLOBE «GLOBE Марафон». Виконують завдання GLOBE «Цикл Вуглецю» (завдання надсилаються постійно на електронну пошту). Щодня ведуть переписку з Міжнародною спільнотою GLOBE.

Вихованці БДТ виконують завдання Європейської фенологічної кампанії 2020 року GLOBE – створення сторінок дослідження GreenUp та користування додатком GrowApp для фенологічних досліджень: береза, вишня, горіх, бузок. У режимі онлайн співпрацюють зі школами-партнерами з України, Мальти, Хорватії та Ірландії. Результати досліджень обговорюють на Міжнародному форумі.

Зараз гуртківці БДТ розпочали участь у Всеукраїнських акціях «День зустрічі птахів» та «Птах року-2020».

Уся робота Центру туризму краєзнавства та екскурсій учнівської молоді висвітлюється на офіційній сторінці у Facebook та на сайті.

У кожного керівника гуртків ЦТКЕ УМ  створена власна група у соціальних мережах, де систематично відбувається спілкування з вихованцями: розміщуються відео-матеріали занять, здійснюються віртуальні подорожі та екскурсії, проводяться тематичні вікторини, конкурси тощо.

В сьогоднішніх умовах найголовніше завдання центрів позашкільної освіти – знизити рівень стресу і напруги через зайнятість дітей заняттями по душі. Це нова реальність, де навіть наймолодші учні роблять те, що вчора здавалось неможливим.

Велика кількість завдань, які діти виконують в онлайн-режимі, вимагає від них багато зусиль. Тому педагоги-позашкільники створюють творчу та неймовірно позитивну  атмосферу  для своїх  вихованців та їх батьків  через доступі  цікаві матеріали, завдання, ігри, пізнавальні відео, онлайн-заняття, роблять непотрібними безцільне використання гаджетів і вимушене проведення часу на самоті.

No Comments

Post A Comment