Пройшов семінар для вчителів

«Діти мають здобути уміння і

компетентності ХХІ століття, які

узгодженні країнами Європейського

Союзу, і які сьогодні потрібні сучасному

українцю»

                                      Л. Гриневич

 

Прийняття нового Закону України «Про освіту» започаткувало реформу системи освіти.  Ключова ідея шкільної реформи полягає у тому, що школа має давати ті знання і формувати ті компетентності, які необхідні для життя людині ХХІ століття. Враховуючи те, що сучасна школа дає будь-які знання, окрім необхідних для життя, зміни повинні бути кардинальними і масштабними. Саме так ідеологи реформи оцінюють майбутній позитивний вплив від реалізації Концепції «Нової української школи».

Саме  про ключові компетентності, яких кожна дитина потребує для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції, соціальної інклюзії та працевлаштування і які здатні забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя, йшла мова 19.03.2019 під час практичного семінару для педагогів району за темою  «Соціальна та громадянська компетентності – основа для успішної самореалізації учня як особистості, громадянина і фахівця», який відбувся на базі Зарожненського навчально-виховного комплексу. 

Розпочала семінар методист методичного кабінету районного відділу освіти Крицина Л.І., яка акцентувала увагу на тому, що сучасне реформування української школи стверджує необхідність якісного оновлення змісту освіти, забезпечення безперервного процесу становлення та розвитку творчої особистості учня. Школа бере на себе місію створення нового освітнього середовища, де панує атмосфера педагогічної творчості вчителів-однодумців, учнів, батьків і вихованців, розвиток індивідуальних здібностей. Школа повинна сьогодні готувати не лише носія знань, а й творчу особистість, яка здатна використовувати здобуті знання для конкурентоспроможньої діяльності у будь-якій сфері суспільного життя, тобто формувати компетентну особистість.

Далі, своє бачення про причини  низької ефективності громадянської освіти та виховання в Україні в цілому та в наших закладах освіти розповіла заступник директора з виховної роботи Зарожненського навчально-виховного комплексу Прологаєва Н.П. Вона запропонувала провести семінар у форматі «круглого столу», під час якого проаналізувати види ключових компетентностей.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Зарожненського навчально-виховного комплексу Ачкасова М.О. наголосила, що педагогічний колектив закладу працює над реалізацією основної мети НУШ  – виховати інноватора та громадянина, який вміє ухвалювати відповідальні рішення та дотримується прав людини.

Досвідом роботи з формування ключових компетентностей своїх учнів поділилися педагоги закладу.

Про свою роботу з адаптації та соціалізації  учениці класу з особливими потребами розповіла класний керівник 4 класу Писаренко С.О.

Присутні стали учасниками уявної класної години «Зв’язок людини з природою», яку у форматі майстер-класу провела  класний керівник 3 класу Дуплінат Л.Б.

На уявні батьківські збори були запрошені учасники круглого столу класним керівником 2 класу Касалап Т.М. Тема зборів ««Роль батьків у вихованні громадянських компетентностей дитини».

Цікавий майстер-клас по виготовленню свічок з воску провели  члени учнівського самоврядування школи. Як наголосила Прологаєва Н.П., така форма діяльності – один із моментів процесу громадянського виховання в Зарожненському навчально-виховному комплексі.

Закінчився семінар вправою «Емоційна крапка», під час якої кожен присутній висловив свою думку від участі у роботі «круглого столу».

Байдужих серед присутніх не було!

No Comments

Post A Comment