Нова українська школа в дії

Одним із завдань Нової української школи є загальні та конкретні очікувані результати навчання, тому можна впевнено сказати, що результативність залежить від зацікавленості учня отримувати знання у щколі.

Одним з найголовніших джерел отримання знань є креативний, сучасний учитель, який вміло впроваджує інтерактивні технології. Сучасним інструментом для навчального процесу у школі є застосування інтерактивної дошки, яка дозволяє вчителю ефективніше управляти демонстрацією візуального матеріалу, організовувати групову роботу і створювати власні інноваційні розробки, при цьому, не порушуючи звичний ритм і стиль роботи.

Тому метою засідання районного методичного об’єднання учителів 1-х класів, яке відбулося 27 лютого 2019 року на базі Кочетоцької ЗОШ І-Ш ступенів, було ознайомлення колег з призначенням та можливостями інтерактивної дошки, визначення її переваг та недоліків з використання, демонстрація конкретних форм роботи з використання інтерактивної дошки на уроці.

Під час семінару учителі початкової ланки району відвідали урок у колеги, Меденець Ольги Вікторівни, учителя першого класу з навчання грамоти за темою: «Закріплення звукових значень букви Ц,ц», який відповідав вимогам проведення сучасного уроку-уроку Нової української школи, з використанням сучасного обладнання.

З презентацією «Оптимізація взаємодії вчителя та учня під час використання інтерактивної дошки на уроках» виступили учитель англійської мови Кочетоцької ЗОШ І-Ш ступенів Мазняк Галина Василівна. Педагог розкрила значення, напрямки, можливості, варіанти використання інтерактивної дошки в освітньому закладі.

Як висновок –  дива творять не комп’ютери, а вчителі! Педагоги району підтримали вислів і зобов’язалися робити уроки цікавішими, усучаснюючи їх.

Не менш цікавою для учасників семінару була особиста їх участь у майстер-класі, яку організувала та провела керівник гуртка освітнього закладу Путівська Інна Миколаївна.

No Comments

Post A Comment