МЕТОДИЧНИЙ ІНТЕРНЕТ-МАРАФОН

Методичні рекомендації вчителям англійської мови щодо підготовки до ЗНО- 2020 в умовах карантину учнів 11 класів:

  1. Дистанційне навчання – це системна спланована щоденна робота в інтерактивному режимі.
  2. Організація вивчення нового матеріалу під час дистанційного навчання

Варто зазначити, що зручними є доступні онлайн-платформи для дистанційного навчання (наприклад, Google Classroom, ClassDojo), які можна використовувати, щоб легко та негайно надсилати потрібний матеріал усім учням без будь-якої затримки.

Учням 11 класів, які готуються до ЗНО, потрібно зосередитись не тільки на вивченні нового матеріалу, а й на повторенні. Систематизацію вивченого слід проводити за програмою ЗНО, тренуватися в проходженні online-тестів, подібних до тестів зовнішнього незалежного оцінювання, на сайтах Українського центру оцінювання якості освіти та Освіта.ua.

Крім того, для ефективної підготовки до частини «Розуміння мови на слух (Аудіювання)» корисно буде скористатися наступними ресурсами:

1) https://www.esl-lab.com/

Усі тексти розділені за рівнями складності: «Easy», «Medium», «Difficult». У кожного міні-уроку чітка структура: підготовча робота перед слуханням, безпосереднє прослуховування тексту з можливістю читати його, а потім тестові завдання до нього. Крім уміння сприймати на слух, є можливість потренувати лексику та граматику.

2) https://listenaminute.com/

Усі записи тривають лише хвилину. До кожного аудіозапису пропонуються різноманітні завдання.

3) http://elllo.org/

Ресурс має сотні відеоінтерв’ю іноземців, які розмовляють англійською з різними акцентами. Вибір аудіо може здійснюватись за кількома параметрами: темою, рівнем складності, навіть за країною, про яку розповідається. Ефективним для вивчення англійської мови, як і будь-якої іноземної, буде під час прослуховування тексту опрацьовувати лексику, яку пропонують для вивчення, а також завантажити аудіофайл, якщо є така потреба. Ще одна корисна річ на цьому сайті – це тести для перевірки прослуханого чи опрацьованої лексики.

4) http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/general/sixminute/

Цей сайт пропонує 6-хвилинні підкасти-діалоги, у яких учасники ніби співпрацюють зі слухачем. Тут ви знайдете велику кількість різноманітних тем, кожну з яких можна завантажити та прослухати, коли є можливість.

  1. Організація зворотного зв’язку з учнями та батьками

Для отримання зворотного зв’язку з учнями 11 класів можна використовувати електронну пошту, месенджери тощо. Корисним є обговорення питань у спеціально створених для цього бесідах, чатах або форумах.

Зворотний зв’язок з учнями та формувальне оцінювання мають акцентувати увагу на досягненнях учнів, а не на їхніх невдачах. Твердження «Я знаю», «Я можу» розвивають здатність до самооцінювання, збільшують відповідальність за власне навчання, створюють ситуацію успіху.

Для того щоб учні мали мотивацію до навчання, усі завдання, виконані під час карантину самостійно, мають бути проаналізовані та оцінені вчителем.

Дякуємо за співпрацю.

No Comments

Post A Comment