Нова українська школа в дії

Відповідно до плану роботи методичного кабінету відділу освіти 23 листопада 2018 року відбувся районний семінар-практикум вихователів закладів дошкільної освіти та вчителів початкових класів за темою «Використання інноваційних технологій та творчих здібностей у системі роботи вчителів початкових класів та вихователів закладів дошкільної освіти в умовах впровадження Нової української школи». Семінар проходив на базі Кочетоцького закладу дошкільної освіти. Метою проведення зазначеного заходу було запровадження інноваційних підходів щодо гармонійного розвитку особистості дитини в період дошкільного дитинства та старту Нової української школи; вивчення змісту та структури нових Державних стандартів дошкільної та початкової школи; удосконалення наступності у роботі закладу дошкільної та початкової освіти.

Учасники семінару мали змогу ознайомитися з прийомами, формами, методами роботи вихователів з впровадження програми «Впевнений старт»- як фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи.  Досвідом роботи поділилась Антонова М.В., вихователь старшої групи, провівши тематичний івент.

Цікавим був практичний блок. Вихователь-методист Кочетоцького закладу дошкільної освіти Волошина В.В. підготувала веркшоп на тему «Інновації в рамках освітньої програми «Впевнений старт», як засіб реалізації інтегрованого змісту освіти та формування світогляду дитини», а також провела майстер-клас зі складання інтелект-картки.

Проблему реалізації перспективності і наступності між дошкільною та початкою ланками освіти в сучасному освітньому комплексі в умовах Нової української школи озвучила методист районного методичного кабінету відділу освіти Алексенко Н.Г. Нею було наголошено, що лише в тісній співпраці, зацікавленості обох сторін – закладу дошкільної та початкової освіти, батьківської громадськості можливе вирішення проблеми наступності. Результати спільної роботи полягатимуть у різнобічному розвитку дитини, успішному переході дитини на наступну сходинку навчання, розширення світогляду, безболісній адаптації дошкільника до шкільного життя.

Вихователі та вчителі виробили рекомендації щодо удосконалення освітнього процесу в дошкільній та початковій ланці освіти.

No Comments

Post A Comment